IMDB: Bride Wars
Genul: Comedie, Romantic

Cum majoritatea am văzut că vă uitaţi mai mult în categoria “Comedie” am zis să mă bazez pentru un timp mai mult pe acest gen, să nu ziceţi că nu ţin cont şi de gusturile puţinilor mei cititori. Am ales “Bride Wars”. Filmul îl am de ceva vreme în computer, însă l-am evitat spre a-l vedea, poate şi din cauza numelui care îmi făcea cât de cât o imagine despre ce film ar fi. Şi nu m-am înşelat în această privinţă. O comedie-romantică care n-a reuşit să mă impresioneze cu absolut nimic. Deşi cu o distribuţie cu experienţă în domeniul romantismului, Kate Hudson şi Anne Hathaway au pălit că două flori într-o zi de toamnă şi aşa n-au mai reuşit să strălucească decât prin rochiile de mirese purtate, scenariul scris de Greg DePaul şi Casey Wilson, nepermitandu-le să se evidenţieze printr-un joc actoricesc mai de calitate. De soţii celor două ce să mai vorbesc, actori de mână a 2-a şi introduşi în film doar pentru simplul motiv că mireselor le trebuiau neapărat miri, prezenţa replicilor lor fiind aproape inexistentă.
Ce nu am putut înţelege din scenariu este de ce nu au putut dom’le cele două prietene să-şi sărbătorească nuntă împreună?! Era mare lucru dacă păşeau amândouă în acelaşi timp pe covorul roşu, n-aveau loc una de altă? Chiar mi s-a părut a fi o eroare când în film se spune că ele ar avea prieteni comuni şi nu or să poată să meargă la amândouă. Păi dacă ambele nunţi au loc în acelaşi loc, la aceeaşi oră cum să spui că nu pot merge la amândouă? Straniu.

Liv (Kate Hudson) şi Emma (Anne Hathaway) sunt cele mai bune prietene. Întâmplarea face ca ele să asiste la o nuntă ce are loc la hotel Plaza, într-o zi de iunie. Şi ştiţi cum sunt fetele! Dacă le place un lucru, păi nu se lasă până nu au sau nu fac şi ele acel lucru. Aşa şi în cazul de faţă. Cele două îşi propun ca şi nunţile lor să aibă loc tot la Plaza şi tot în luna iunie. În prezent, coincidenţa face ca ele să fie cerute de logodnă aproximativ în aceeaşi zi. Visând cu ochii deschişi ambele se îndreaptă zburând către cea mai cunoscută organizatoare de nunţi, Marion St. Clăire (Candice Bergen). Dar cum întotdeauna şi cei mai buni greşesc, nuntiile celor două sunt programate în aceeaşi zi (deja şi aici începe să se exagereze cu coincidenţele). Liv şi Emma nu îşi fac prea multe griji la început pentru acest lucru, cu gândul că una dintre ele va ceda în favoarea celeilalte. Proastă presupunere! Niciuneia nu ii trece prin minte a renunţa şi uite aşa începe războiul între cele două prietene pentru câştigarea altarului. Nici nu va puteţi închipui câtă răutate şi gânduri diabolice stau ascunse sub pielea celor două “Barbie”.

Singurul lucru care mi-a plăcut la acest film a fost mesajul care încearcă să-l transmită, cu privire la prietenie. În rest un film monoton, previzibil şi cu un scenariu mult prea simplu. S-ar părea că industria comediilor-romantice se cam duce de râpă, îl ultima vreme doar “The Proposal” ce a reuşit să-mi atragă atenţia în mod special, unde s-a văzut clar experienţa actorilor. Îl recomand pentru amatorii genului, însă pe ceilalţi nu or să vă ajute decât să căscaţi de 5 ori până la sfârşitul filmului şi să vă zmulgeti toţi perii din cap.

Notă personală: 5.

Subtitrare: Bride Wars
Trailer: Bride Wars Trailer

